logo.jpg,
ProfilProduktyObjednávkyServisReferenceKontaktBonusBazar
Zpět



Poškozené zboží, či jakýkoliv důvod k reklamaci je stav, který samozřejmě nikoho netěší a je jednoznačně nepříjemný. Toto samozřejmě vnímáme a snažíme se všemi způsoby tomu předcházet. Pokud však už k tomu dojde, vynasnažíme se co nejrychlejší a kvalitní nápravy, aby hořkost na jazyku zákazníka trvala co možná nejmenší dobu.

Rádi Vám pomůžeme při jakémkoliv problému a abychom Vám to ještě více usnadnili, uvádíme zde ty nejzákladnější postupy při reklamování zboží:

Česká pošta

Problém: ADRESÁT ZJISTIL POŠKOZENÍ OBALU PŘI PŘEBIRÁNÍ NA POŠTĚ
Jak postupovat: Reklamujte poškození ihned na přepážce ještě před převzetím balíku, společně s vedoucím pošty sepište ZÁPIS o poškození zásilky a zásilku rozbalte před pracovníkem pošty.Zjistěte zdali je zboží poškozeno či nikoliv a zda ji převezmete. Pokud zásilku převezmete, škodu můžete uplatňovat sám, pokud zásilku nepřevezmete, ta se vrací a eventuelní škodu uplatňuje na České poště odesílatel.

Problém: ADRESÁT ZJISTIL POŠKOZENÍ AŽ PO PŘEVZETÍ, ROZBALENÍ
Jak postupovat: I pokud zjistíte poškození doma, máte možnost toto reklamovat. Dostavte se na jakoukoliv POŠTU ( nejlépe na tu co zásilku vydávala, ale není to podmínkou), kde reklamujte poškození zásilky. S sebou vemte zásilku a všechny její součástky a úlomky. Vezměte také občanský průkaz. Reklamovat zásilku můžete do dvou pracovních dní od převzetí zásilky. Na poště s Vámi pověřený pracovník sepíše ZÁPIS o poškození zásilky a na základě něho dojde k projednání škodní události. Škodu v tomto případě na České poště uplatňuje adresát.

PPL

Příjemce je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat , zdali je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady , oznámí tuto skutečnost bez odkladu zasilateli – přepravci PPL, který je povinen sepsat zápis o škodě.

Skrytou vadu ( tj.poškození či zničení nezjistitelné bez otevření či rozbalení zásilky) je příjemce zásilky povinen oznámit zasilateli bez odkladu nejpozději však do tří dnů, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

V obou případech má zasilatel-přepravce PPL právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena.

košík: 0 Kč

Novinky

Vložka TLO?
Co to znamená?


více informací zde....

Akce

Výprodej!!!!
Bezpečnostní kování na FAB/90 madlo+klika
+ vložka EVVA DPI

více informací zde ».

 
 
Nová anketa od 10.10.2005
 
Počet návštěv
od: 1.1.2002

přidat k oblíbeným

 
 
Pavelčákova 18, Olomouc 772 00, 602 841 721
Gasta&Čoupek 2004 webdesign Studio R3D, s.r.o.